هدفت هذه الدراسة إلى معرفة دور جودة الخدمات الفندقية في تحسين الايرادات في فنادق
مدينة دمشق في عام 2017 ، من خلال تحديد طبيعة جودة الخدمات الفندقية و أدواتها
و تحديد الإيرادات الفندقية و تحديد طبيعة العلاقة بين جودة الخدمة الفندقية و تحسين
الإيرادات.
This study aimed to know the role of quality of hotel services in
improving the revenues of the hotels in Damascus in 2017 by
determining the quality of hotel services and tools, determining
hotel revenues and determining the relationship between the quality
of hotel service and improving revenues.
المراجع المستخدمة
ALIAS, A, & TAN, S, (without date) - Key Determinants of Hotel Performance a Malaysian Perspective. Centre for construction, building and urban studies) CeBUS) faculty of Built Environment, university of Malaya, Kuala lumpur
BOTTON, R, N & Drew, J, H, 1999 - Multistage Model of customers Assessment of Service Quality and Value, Journal of Customer Research, p377- 378
DAVID, C, 1997 - Implementing Total Quality Management, Rittine second tome Journal Minneapolis, stpout city business, p12